Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Mikael Hellsten - 10 juni 2016 10:53

Det blir ju inte lättare av att ha människor runt sig som motarbetear mig i olika faser och saker...

 


Striden har börjat och jag ska gå vinnande ur den. Jag ska vinna och jag ska vinna stort. Jag kommer få stopp på det, hur mycket än andra tvivlar på mig, så ska jag så på toppen som vinnare! 


Natten har fungerat hyfsat, har dock vaknat några gånger och haft en viss oro i kroppen, men jag har fått några timmars sömn i alla fall. Det är så svårt att förklara för andra hur allt ligger till och hur det känns inom mig. Att förklara hur tufft det faktiskt är. I bland så känns det som att man är ensam i denna värld med att kämpa och att sträva mot sitt mål. 

När jag låg i natt för att somna in så funderade jag en hel del på livet och hur livet kunde ha varit om jag inte hamnat i speldjävulens händer. Hur mitt liv kunde sett ut utan spel. Det gjorde att jag fick en smärta inom mig, en sorg. Men det är nog något jag behöver känna för att kunna gå vidare i mitt liv och kunna vinna denna kamp.

Låg oxå och funderade på om det fanns någon fin ö i denna värld som jag kunde bo på en tid, utan spel m.m. 

Ingen ö där jag var helt ensam, utan en ö med inte så många människor, men att allt det viktiga i livet fanns där.

Men nu så finns inte det alternativet för mig. Utan jag får kämpa här jag nu är och ta tag i allt.


Jag ska besegra dig. Tro mig! Jag kommer kämpa och jag kommer stå som vinnaren!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards